Po konzultacích řekli

„Lenko, pro mě jste člověk, který mi umožnil se v 37letech znovu narodit, začít žít nový pro mě mnohem lepší život“

„Děkujeme za přednášku Generální úklid života, jste pro nás inspirativní element a budeme z přednášky čerpat ještě hodně dlouho!“

Více …

10 rychlých tipů, jak posbírat energii

napsala: Lenka Černá

Ráno jste vstali po večírku a cítíte, jak vám v těle nezbyla žádná energie. Cesta do práce je sice náročná, ale jak nyní vydržet celý den sedět u počítače, když nemáte ani špetku energie? Existuje pár jednoduchých tipů, jak posbírat energii ztracenou po cestě z včerejší oslavy :-)

  • Pijte dostatek vody – za normálního stavu máte vypít minimálně 1,5 litru vody (nikoliv coly) denně, pokud jste unavení – zvyšte dávku na 2 litry vody a více
  • Nepijte slazené nápoje – místo coca coly si dejte zelený čaj. Slazené nápoje vám naopak energii uberou, protože budete do krve dodávat jednoduchý cukr a tím způsobíte kolísání hladiny inzulínu a ve finále ztrátu jakéhokoliv cukru v krvi – a to znamená další únavu
  • Nesnažte se únavu za každou cenu překonat – i 20 minut spánku vám může pomoci, a proto je v krizi lepší jít se na chvíli „natáhnout“ než se snažit kritickou únavu překonat. Pokud máte blízko zaměstnání domov, jděte se místo polední pauzy natáhnout.
  • Protáhněte se – pokud vám to situace jen trochu dovolí, protáhněte si na 10 minut vaše tělo. Zakružte hlavou, vytáhněte ruce nad hlavu, zacvičte si na chvíli pár pozic z jógy
  • Jděte se projít na vzduch – i menší chvíle na čerstvém vzduchu vám prospěje. Místo sezení na obědě se jděte projít a nechoďte pomalu – dejte si svižnou chůzi.
  • Zasmějte seemoce probouzejí a tak si na chvíli pokláboste s kolegou anebo si pusťte vtipné video
  • Dýchejte – pravidelný, hluboký dech vám také pomůže. Snažte se hlavně vydechovat co nejvíce, zbavíte se tak jedovatých plynů ve vašich plicích a budete mít místo pro nový, čerstvý vzduch
  • Nepřejídejte se – i když máte po alkoholu při únavě větší hlad, nesnažte se dohnat energii těžkým jídlem. To vás naopak ještě více utlumí. Nechte jídlu jeho poslední kapacitu na přežití a nespotřebujte ji na trávení.
  • Zazívejte si – nedělejte to však neřízeně, zazívejte si na povel, a to pořádně. Vaše tělo tak relaxuje. Nezapomeňte se u zívání pořádně protáhnout.
  • Soustřeďte se na jednu činnost – i když vám to po pár hodinách spánku nejde, zkuste se soustředit pouze na jeden úkol a netěkejte z jedné činnosti na druhou. To vás akorát více vyčerpá. Dejte si v práci krátkodobý cíl, který když zvládnete, můžete si jít odpočinout, dát si pauzu. Tři splněné cíle a jdete domů!

 

Přečtěte si také:

Tři důležitá životní rozhodnutí

Jste připraveni na osobní přeměnu?

Netrapte se otázkami „Co když…“

Stáhněte si:

E- kniha „Nejlepší dietní jídelníčky“

E-knihu „Uzdravte své sebevědomí“

E-knihu „Jak se vyrovnat s rozchodem“

 

Objednejte si DVD záznam z přednášky Aleše Kaliny o dobrém pocitu

PDF verze (klikni pravým a ulož jako)

Hledáte řešení pro váš problém? Vyzkoušejte si koučink na vlastní kůži. Již během jednoho sezení s koučem můžete získat náčrt řešení. Seznam mých koučů naleznete zde…. Seznam startovacích koučinkových programů naleznete zde…

Doporučujeme: Škola pro ženy.cz LenkaCerna.cz |

Copyright © 2015  MindCorp s.r.o. | O společnosti | Ochrana osobních údajů | Volná místa |

rss