Po konzultacích řekli

„Lenko, pro mě jste člověk, který mi umožnil se v 37letech znovu narodit, začít žít nový pro mě mnohem lepší život“

„Děkujeme za přednášku Generální úklid života, jste pro nás inspirativní element a budeme z přednášky čerpat ještě hodně dlouho!“

Více …

Obchodní podmínky

společnosti Mindsoft s.r.o.
sídlem K Rozkoši 326, Praha 4 
zapsané v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 32897 

Peníze za vstupenky na přednášku vracíme pouze v případě, kdy si pořadatel vyhrazuje právo na zrušení semináře z organizačních důvodů (účast nižší než 5 účastníků). Peníze jsou poté navráceny na váš bankovní účet maximálně do 7 pracovních dnů. Samozřejmě je možné převést účast na přednášce na kolegy či známé a informovat o tom pořadatele písemně na: MindSoft s.r.o., Vlasty Hilské 968, 149 00 Praha 4 nebo emailem na: registrace(zavinac)mujvztah.cz , telefonicky na číslo: 602 375 165.

Ochrana osobních dat

Vážíme se vaší důvěry a zavazujeme se, že budeme chránit vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky semináře. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem. Pokud máte nejasnosti, pochybnosti, kontaktujte nás, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi v jakémkoliv ohledu maximálně vstříc.

Objednání semináře

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje závaznost svého objednání semináře a souhlas s obchodními podmínkami. Objednávku si zákazník má možnost vytisknout. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení přijetí objednávky do objednávkového systému. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný e-mail, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
V případě nejasností má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Objednávka

Zákazník je povinen vyplnit důležité údaje v objednávce. Je nutné uvést v objednávkovém formuláři funkční e-mail, který bude shodný s e-mailem vyplněným v příkazu úhrady částky (pokud zákazník platí bankovním převodem). Bez správně uvedeného e-mailu nemůže provozovatel serveru správně přiřadit objednávku semináře.

Typy plateb:

  • Platba převodem – zákazník platí bankovním převodem částku ve výši 350 Kč. Zákazník provede platbu na účet 221752134/0300. Jako variabilní symbol uvede 30881. Ve zprávě pro příjemce uvede zákazník e-mail shodný s e-mailem objednávky. Bez tohoto e-mailu nemůže provozovatel přiřadit objednávku semináře k platbě.
  • Platba složenkou – zákazník platí hotově složenkou na poště částku ve výši 350 Kč.
    Jako adresáta uveďte: Mindsoft s.r.o., Vlasty Hilské 968, 149 00 Praha 4.
  • Platební kartou přes Paypal– budete přesměrování na zabezpečený server banky, kde provedete platbu ve výší 350 Kč pomocí karty, nebo, pokud máte účet u Paypalu, tak z tohoto účtu přímo. Paypal obhospodařuje na celém světě 100 milionů účtů a je zcela bezpečný pro platbu online. O zprovoznění Paypalu v ČR se dočtete zde….

 

 

Doporučujeme: Škola pro ženy.cz LenkaCerna.cz |

Copyright © 2015  MindCorp s.r.o. | O společnosti | Ochrana osobních údajů | Volná místa |

rss